تیرتاج - زیورآلات سنتی ایران

وبلاگی در باب زیورآلات سنتی کشور عزیزمان ایران

تیرتاج - زیورآلات سنتی ایران

وبلاگی در باب زیورآلات سنتی کشور عزیزمان ایران

  • ۰
  • ۰

جدیدترین و زیباترین محصولات را در فروشگاه جواهرات تیرتاج به شما عرضه کرده ایم.

این محصولات که ساخته ی دستان توانمند جواهرسازان ایرانی است، ظاهری برازنده و مدرن را به شما هدیه می کند. از این دسته محصولات می توان به گردنبندهای مهلو، گردنبندها و زیورآلات میخک، دستبندها و گردنبندهای سنگی و نقره را نام برد.

این زیورآلات ایرانی از گذشته های دور بخشی از فرهنگ و زندگی شمار زیادی از مردم ایران بوده و هست. بیشتر استفاده از این جواهرات در مراسم های شادی و جشن بوده است. با تغییر سبک زندگی، پوشاک و زیورالات نیز دست خوش تحول شدند. امروزه در تیرتاج تلاشی در جریان است تا فرهنگ اقوام مختلف ایران زمین زنده نگه داشته شده و مجددا جایگاهی که استحقاق آن را دارد پس بگیرد.

در تلاش هستیم تا با گردهم آوردن جواهرات نواحی مختلف، آن را به تمام جهان معرفی و عرضه کنیم. در این مسیر دست دوستی را به سمت تمام هنرمندان و استادان این رشته ی ظریف دراز می کنیم و از آنان می خواهیم تا ما را در این راه همراهی کنند. به صفحه ی همکاری با تیرتاج مراجعه بفرمایید و اگر سوالی داشتید با ما تماس بگیرید.

همچنین در تلاش هستیم تا با راه اندازی آکادمی زیورآلات تیرتاج، کمکی به ارتقای دانش عمومی و اختصاصی در این حوزه شویم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی